bilmiyorum123 Merhaba kızlar ankara novaartta tüp bebek yaptıran var mı memnun kaldınız mı sonuçlarınız pozitifi gördü mü? 😘😘 hepinize bebeğini sağlıkla kucağına almayı diliyorum banada yardımcı olur musunuz transferim olacak bir ay içinde😊
yesildeniz_ bilmiyorum123 ben yaptırdım hastane ve hemşire olarak en memnun kaldığım merkez orası. Doktorum mehmet erdemdi. Alelacele muayene etmiyor. Çok sistemli çalışıyorlar. Gereksiz kalabalık olmuyor o yüzden. En önemlisi paracı bir merkez değil. Dondurulmuş embriyolarımın parasını yıllar sonra toplu ödemiştim.
yesildeniz_ bilmiyorum123 evet biri pozitif sonuçlandı embriyolarım en iyi kalitedeydi. Ama üç tanesi negatif sonuçlandı. Rahimle alakalı olduğunu düşünüyorum. Doktor veya hastaneyle alakalı değildi. Laboratuvarları ve embriyologları da iyi çünkü
yesildeniz_ bilmiyorum123 maalesef tamamlayamadım. 8. Haftada kalbi durdu. Umarım siz pozitif sonuç alıp sağlıkla ilerlersiniz
bilmiyorum123 yesildeniz_ çok üzüldüm inşallah ikimizde güzel sonuçlar alırız 🙏sizde olmama sebebi belli miydi acaba ?
yesildeniz_ bilmiyorum123 sebepsiz infertilite. Kürtajdan sonra bebeğe genetik test yaptırdım bebekte sağlıklıydı. Kalbi neden durmuş olabilir diye sordum bazen nedenini bilemiyoruz dedi doktor
bilmiyorum123 yesildeniz_ su an tekrar sürece basladınız mı ? Tekrar devam ederseniz Novadan mı devam edeceksiniz sürece
yesildeniz_ bilmiyorum123 başka hastanede başladım embriyo dondurdum bekliyorum. Ama tekrar yaptıracak olursam novaartı tercih ederim. Bu zamana kadar gittiğim 5 tüp bebek merkezi içinde en iyisi diyebilirim. Maddi ve manevi olarak
bilmiyorum123 yesildeniz_ şu an hangi hastanede devam edeceksiniz özel değilse neden orayı tercih ettiniz söyler misiniz?
yesildeniz_ bilmiyorum123 novaartta iki opu dört transfer yaptırdım. Açıkçası sadece merkez değiştirmek istedim. Ondan sonra dört tane merkeze gittim kiminde başladım sonuç alamadım. Kiminde hastaneyi ya da doktoru beğenmedim. Şimdi memorialde Şafak olgana gidiyorum. Şafak hocadan da memnunum. Embriyo dondurdum bekliyorum şimdilik. Transfer için kendimi hazır hissetmiyorum