bebekomm_04 Deleted33000 teşekkür ederim yine kız demiştin İnşallah sagık ve hayırlı bir kız çocuğu olur
Ozlemcnn Deleted33000 ayyy inşallh sağlıklı sıhhatlı olsun bi oğlum var bide kızım olur .teşekkür ederim siz kaç haftalık anlıyorsunuz.
Deleted33000 Ozlemcnn rica ederim ben 9 haftadan sonrasında anlıyorum ama bazen bebeğin duruşu filan net işte daha erken de bişey diyebiliyorum
Deleted33000 Ozlemcnn evet devlet hastanesi net vermiyor genelde biraz daha büyüyünce daha net olur zaten