lelesbaby__ herkese merhaba bugun kese randevum vardi 5+5. kese biraz kucuk 2 hafta sonra gel dedi. ben yolk sac sordum. Henuz olusmamis 2 haftaya goruselim dedi cok canim sikidli. Gorememesi normal mi basina gelen var mi 5+5 te 🥹
mervetulu12 lelesbaby__ normal canım bende 6. Haftada da görülmedi mesela. Ama inşallah en kısa sürede görürsünüz sizde 🤲🏻🌸 Kese boyutunuz nedir ?
Aleynaaaag lelesbaby__ merhabalar endişe olmasın içinde bende 6+2de yolk kesesi oluşmuştı ve 7+3de ise hem bebek vardı hem de kalp atışını duymuştum, sadece erken öğrenmişsin bu yüzden bir sonraki randevu tarihini beklemelisin her şey yolunda 🫶🏻
merv__1 lelesbaby__ bende aynı o haftada gördüm karından ultrason değil mi minicik göründü bizimde kesemiz vajinal ultrasonla belki görülenilirdi o dediğin henüz erkendir
flowerg lelesbaby__ Benimde görünmüyor çok üzgünüm boş gebelik diyor doktorlar geç döllenme ama 7. Haftaya geldik sayılır ama çocuğu görmüyorlar ve boş gebelik olarak değerlendiriliyor o kadar üzgünüm ki bir de kesem çok güzel gelişimi çok iyi pcosum ben mucizemiz yok oluyor haftaya göremezse kürtaj yapcam dedi 😔😔😔😔
lelesbaby__ Aleynaaaag 10 gun sonra tekrar gidecegim insallah benim de oyle olur senin kese biraz kucuk diyinfe cok canim sikildi🥹🥹🥹 bugun yolk saci gormeyi planliyordum tup benek benimki
seydek Ben 6 haftalık gebeyim daha doktora bile gitmedim. Erken olduğunu düşünüyorum. Hem bebeği hem de kalp atışını duymak için 8. Haftayı bekliyorum.
happy44 lelesbaby__ aslınd kesenin küçük olması iyi bir şey canım kese büyük olup yolk sac ve bebek olmasa daha kötü kese küçük büyüdükçe oluşuşır inşallah
Kaderkaraaa Olabiliyor benimde öyle olmuştu ilk gebeliğimde 6. Haftada ögrendim hemde kalp atışını dinledim
merv__1 lelesbaby__ lelesbaby__ canım kese fotoğrafına baktım şimdi bence takılma benimki daha minik bende 5+4 de gitmiştim şükür olumsuz bir şey demedi doktor rahat ol Allah’ın izniyle bebişi de göreceksin kese içinde 🙏🏻❤️
lelesbaby__ kesenin goruntusu nolur anlayanlar bi baksin doktor ekstra hicbir sey demedi [https://mutluresim.com/images/2026/01/19/X04Joo.jpeg](https://)
lelesbaby__ happy44 cat cat yazmislar ya kesenin ici bos bebek yok falan diye suan daha 5+5 yolk sac olusma ihtimali yok mu😢😢😭 doktor sorun yok kese kucuk 10 gun sonra tekrar gel ded ben uzulunce hemsire uzulevek hicbi sey yok her sey yolunda dedi ama burda yazilanlar cnaimi cok sikti
happy44 lelesbaby__ üzülme canım en doğrusunu Allah bilir.. geç döllenme olabilir kese büyük olup içi boş olması daha üzücü olurdu kesenin küçük olması daha umut verici aslında