nevinbulyaman @Sevil25 yumurtlama ve çatlama günlerimiz aynı seninle benimde cuma silikti bugün dpo 9 dayız ve ben kan verdim 6.9 çıktı bence kan vermelisin hayırlı olsun
Sevil25 nevinbulyaman yapay zekaya sordum negatif diyor. Bir kaç gün sonra yeniden test yaparım duruma göre kan vereyim. Hayırı olsun sizin de 🍓
busraggyy Döllenme olmuşsa erken bir zaman test pozitif gözüküyor ama erken zamanda kaset testte çıkar mı bilemedim birde erken gebelik testi ile deneseniz acaba
Sevil25 busraggyy çok erken yapmam ya derdim ama dayanamadım. Birkaç gün sonraerkem genelik testi denerim. Adetlerim düzensiz