Uygulamada 33+6 ama doktorum 34+6 olduğumu söylüyor normalde uygulamayla orantılo gidiyoduk 30 dan sonra değişti herneyse ayağa kalktığımda kasık bölgemde bi baskı hissediyorum biraz canım acıyor rahimde batma hissi kasıklarda sızı erken mi doğurucam acaba bilen yazabilir mi