gizemsrkrtl aşılama düşünüyorsanız evet hsg çektirmeniz lazım, o olmadan tedaviye başlamazlar. Ben bu ay ilk kez ovitrelle + aşılama oldum ama olmadı malesef bugün regl oldum. İkinci de tutma ihtimali daha yüksek oluyomuş. Tabi işin başı nasip. Burda çok okudum ilk denemede tutanlar var, ikinci de tutanlar var. Hayırlısı olsun hakkınızda 🌷