Çocukluğumdan beri geçmeyen idrar yolu enfeksiyonu var. Ne yaptıysam bu zamana kadar asla geçmedi. Birçok doktor gezdim fakat işe yaramadı. Şu an hamileyim ve yine idrar yolu enfeksiyonu var. Su tüketimimi artırdım, hijyenime dikkat ediyorum fakat yine asla geçmiyor. Sürekli yeşil-sarı akıntı var. Hamilelikte olduğu için ekstra endişeliyim. Bunun için ne yapmam gerek? Tecrübesi olanlar yazarsa çok sevinirim. Bunun kesin çözümü nedir?