moonmom1 niye moraliniz bozuluyor onu anlamıyorum. Doktorunuzu dinleyin normal dediyse normaldir . Benimde 30+0 1450 idi. Buraya bakarsan herkesin bebeği 5 kg doğacak. Kilolu bebek sağlıklı bebek demek değildir. Doğum için normal aralık 2500. İle 4000 arası . Ortalama çoğu bebek 3200-3400 arası doğar . Tam aksine önden önden giden kilo varsa büyük ihtimalle gebelik şekeri veya başka sorun var sağlıklı değil .