Doktora gittim bugün gayet iyi bebiş çok şükür kıpır kıpır hareket bile ediyordu doktora söyledim bu durumu ne mutlu sana rahat bir gebelik geçiriyorsun ne güzel işte dedi keyfini çıkar dedi bugün rahatım kafam rahatladı ama iki hafta sonraya verdi randevu bir hafta geçsin yine kaygılanmaya başlarım rahat batıyor dedikleri bu olsa gerek😀