penbe_karisi Ay sonundaaaa ya zaten günü belliydi bugün net tarih verdi doktorum 20 Şubat’ta kavuşuyoruz ❣️🥰🥹🥹💃🎀💃💃💃💃💃💃 kaldiii 31 günümüz kaldiiiiiiii 🥹ay çok heyecanliyizzzz
asil15 penbe_karisi yaaa maşallah sağlıcakla bacim inşallah 🥹bakalım bizimkide 27 şubata denk geliyor 30 randevum var gün vericem dedi
duygumfoca penbe_karisi Gözün aydın canım sağsalim sağlıkla yavrunu kucağına al inşallah 🙏🏻 ☺️ bizim de 53 gün kaldı
ylnydgd penbe_karisi bizim de 8 şubat olarak söyledi doktor 20 günümüz kaldı. Son düzlüğü de sağlıkla atlatalım inş 🙏🙏🙏
ikiprensesannesi___ penbe_karisi huhuu geliyor gelmekte olanlar 😍😍😂sağlıkla gelsin miniğin canım benim😘😍
penbe_karisi ikiprensesannesi___ aminnnn askimmm sende bu carsambaaaa alıyorsun kucagindaaa oy maşallah aramızda tam 1 ay olucakk 🥰🥰🥰🥰
asil15 penbe_karisi ay bende çok heyecanlıyım 30 ocağa randevum var ilk nst yaparız dedi ona göre kararlaştırılır demisti.buara acayip enerji geldi zaten dedim dogurmayay8m