Asekrn Bende devlet hastanesinde bir doktora göründüğümde bana bunu dedi ve o hafta çok uzun bir yola çıkacaktım bana yolculuk yapma yolda sancıların falan olabilir riskli dedi çok korkuttu beni bende güvenmeyip özelde iyi bir doktora daha göründüm orda vajinal muayene yaptı kesinlikle öyle bir şey yok gayet normal uzunlukta dedi ve yolculuğunu da gönül rahatlığıyla yapabilirsin dedi gerçekten çok şükür 26 haftalık hamileyim bir sıkıntı olmadı şuana kadar bence başka bir doktora daha görünün sizde 🌸