feslegen1 minnosum12 benimde yok ama emarda daha net belli olacak inşallah bir sorun olmaz benimde bebeğim sagsaglim doğar inşallah
minnosum12 feslegen1 Aklahın izniyle sapasağlam doğacak merak etmeyin ama size tevsiyem ister şimdi ister doğduktan sonra bebeğinize adak kurbanı şifa niyetine kestirmenizi öneririm
minnosum12 eminemirr benim oğlumda 2 yaşında şuan kafası bi tık çok değil vücuduna göre büyük ama dediğiniz gibi çok zeki bir çocuk 1 yaşında konuşmayı öğrendi ağzımızdan ne kelime çıkarsa hemen kapıyor onu .