ruya_aydn ne saçmalamış o ua ben 32deyken karin cevresi 3 digerleri 2 hafta gerideydi sancinda çıkıyordu yatış verdiler 3 gun yattım ciger geliştirici vs yaptilsr perinatoloji ilgilendi hep bilkentte bir kere bile engelli muhabbeti olmadı yani bebekler bazen boyle durup sonra tekrar büyüyebiliyorlar haftasından hals geride ama gelisimi devam ediyor toparlıyor su an bulunduğunuz ilde güzel bir perinatolojiye gidin bence birde beslenmenize cok dikkat edin toparlıyorlar