mrsyksll Merhaba arkadaşlar sat 3 Aralık. Bu sabah idrar testi yaptım pozitif çıktı kan testi verdim negatif çıktı. Dış gebelik olabilir mi, başına böyle birşey gelen var mı ?
Onurbanuu mrsyksll kan yanıltmaz aslında yaptıgınız ıdrar testı yanlış cıkabılır awox prodoctor predctor onlar dogru sonuc verıyo genelde
mrsyksll Onurbanuu onu da alıp deneyeceğim. İdrarda pozitif çıkınca kan tahlili yaptırdım ama 0 çıktı sonuç şaşırdım. 12 gün geçti adetimin üzerinden ve olacak gibi de görünmüyorum.
sadece1selda @mrsyksll dış gebelikte beta sıfır olmuyor muhtemelen yalancı pozitif veren teste denk gelmişsin 🥲
mrsyksll sadece1selda adetimin üzerinden 12 gün geçti. Kimyasal gebelik olabilir mi hiç duydunuz mu böyle birşey ?
fatmaa51 mrsyksll evet kimyasal gebelikte olabilir malesef ama kanda bir nebzede olsa kimyasal gebelik çıkıyor sonra kendiliğinden yavaş yavaş düşüyor ve adet oluyorsunuz