birumut_ Kızlar bu Dpo pik günü mü hesaplanıyor yoksa testin silikleştiği gün mü ? Yoksa ertesi gün mü bana bir söyleyin Allah aşkına yanlış hesaplıyorum herhalde
Bir1kelebek bebee1 ay Allah razı olsun aklımdaki soruyu post olarak açmışsın bende daha iyi öğrenmiş oldum
birumut_ Kızlar o zaman benim 16 akşamı pikti 17 akşamı silik 17 den başlayacağım 3 gün oluyor yanlış hesapladığım için ayın 21 ne progestron baktıracaktım 5 gün oluyor sizce sıkıntı olur mu 22 sinde de doktor randevum var
bebee1 @Bir1kelebek pik olan yumurtlama , silik olunca da çatlama , silikten bir sonraki gün dpo1 diye biliyorummm