8 haftalık hamileyim. Hamilelikten önce matofin kullanıyordum günde 2000 mg.. hamileliğimi öğrenir öğrenmez doktorum bıraktırdı. Elimden geldiğince dikkat ediyorum ama bazen canım tatlı çektiğinde yiyorum. Şekerim yükselirse bebeğe bir zararı olur mu henüz bir kan tahlili yapmadı doktorum :( dikkst ediyorum ama işte bazen yediğim tatlılar yüzünden kafama takıldı bu olay