senaakck Kızlar ilk gebeliğim 19+3 olduk ama hareketlerini hissetmiyorum. Bazen burda görüyorum benim haftamdakiler hissediyor, neden böyle ya da normal mi sizde durumlar nasıl
busepolatt senaakck Canım ilk gebelikte normal hissetmemen bazı hamişlerin hissetme sebepleri çok zayıf hamile kalmaları plasentalarının karın duvarında olmamaları iç karın genişliğine de bağlı bir çok sebebi var sen de 1 2 haftaya kalmaz hissedersin annesi küçük daha 🥰
saltur senaakck bende bundan şikayet ediyordum geçen hafta 😊detaylı ultrasona girdim aynı şeyi sordum doktoruma ilk gebeliğimde daha fazla hissediyordum dedim ama bu gebelikte çok fazla hareketlerini hissetmiyorum falan bebeğin Plasentası önde olduğu zaman hissetmeniz az olur ilk gebeliğimde arkadaymış onun için hissediyormuşum bebeğin hareketlerini
elifeceoynargul bu sabah bılmıyorum bebek hareketımı pıt dıye anlık bırsey hıssettım ama oğlumun hareketimi anlamadım 19+2 deyim ılk hareketler nasıl hıssedılıyor
elifeceoynargul nishh İşte bende anlamadım onun hareketımı başka bırseymı herhalde 1-2 hafta net hareketler hıssedılır dıye dusunuyorum 20+ lardan sonra Doktorum cunku normal demıstı hıssetmemem ıcın ılk gebelıklerde
powerpuffgirlss senaakck bende ilk 20+3 de hissettim o haftalarda korkuyodum hatta hissetmiyorum diye hastaneye gittim ilk gebelik 20 den sonra dediler tam o zamanlar gecince hissettim