Aisha Selamlar.36+5 haftalik hamileyim.cok zor gunler keciriyorum.Artiq dozulmez haldeyim.Bebegim dogum pozisyonunu aldi.Ama kanala hala girmedi.ne yapsam kanala erken girir?boyle bir oneriniz varmi?38den cok gec olmasin
Fison Aisha bende bilmiyorum nasıl erkene alınır ama merak ettim nedenini sorsam neden böyle bir aceleniz var
Mayasey Aisha daha 37 haftalıksınız. Bunun 38 i var, 39-40 ı var. Zamanı gelince girer dışardan bişi yapılır mı bilmiyorum.
EfeEda Sıkıntı stres her ne yaşıyorsanız İnan’ın bebişin sağlığından önemli değil . 36.6 da dünyaya geldi miniğim yoğun bakıma aldılar:(( yani herşey boş vaktiyle sağlıklı olsun inşallah
Kubraesen Sıcak suyla dus alın ,merdiven yada yokuş çıkıp inin ,çömelip kalkın,hurma yiyin, evin içinde dans edin Bende 33 haftadayım arastıyorum insAllah işinize yarar