ydbmz Bugün doktora gittik 2 oğlum var, 3. Ye hamileyim kız olduğuna o kadar emindim ki🥹 bugün 13+1 haftalık doktora gittim cinsiyet erkek dedi özel hastaneye gidiyorum kontrole. Sizce yanılma payı olurmu doktor kesin dedi bayada baktı, ama nette 16. Haftaya kadar yanılma olabilir yazıyor. 2 cocugumda da aynı doktora gittim ikisindede erkenden erkek demisti. Arkadaşımda aynı doktora gitmişti 2019 da 14. Haftada erkek demis 16. Haftada kız oldugunu söylemis. 🥹 hala umut etmelimiyim yoksa alısverisini ufaktan yap erkek mi diyosunuz..
LadyX ydbmz canım öncelikle hayırlı olsun sağlıkla al evladını kucağına 🤗 benim kızımda doktor 12.-13.haftalarda çok net konuştu erkek dedi. 16.haftada kız olabilir dedi. Detaylı ultrasonda kız olduğu kesinleşti 🫶🏻
betusss1 ydbmz olabiliyor bende yaşadım 12+5 te kız olarak tahmin edildi özelde 15. Haftada da erkek. Yeni detaylıya gittim kız olduğunu öğrendik 🤭
semahayall ydbmz ya ben değişmesi olayına üzülüyorum , neyse o yani , kızım var , 2. Bebeğime de doktor 12 haftada kız dedi , yarın doktora gidicem inşallah farklı bir şey duymam ya korkuyorum , ben ilk ne öğrendiysem aynı kalsın istiyorum
ydbmz LadyX yaaaa çok teşekkür ederim sizde sağlıkla kucağınıza alın🥹🥹 ayy umarım bebeğim sağlıklı olucak bi şekilde bende aynı haberi alırım sizin gibi🥹💝
ydbmz betusss1 kesin mi konuşmuştu doktorunuz🥹 ay umarım bizede süpriz olur 😆 sağlıkla alın kucağınıza💝
betusss1 ydbmz görürseniz kâğıda yazar mısınız dedim yazdı parti için arkadaşa verdik pastayı o söyledi rengini parti de yaptık mavi renk orda öğrendik şaşırdık hislerimiz hep kız yönündeydi 😂 inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alın 💕
esdd ydbmz bende aynı durumdayım 1 oğlum var 4 yasında şimdi hamıleyım 10. Hafta gittik 1 haftaya gelin cinsiyet soyleyeyım dedi 11 de de 12 dede soylemedı 14+0 da erkek dedi ama belirtilerim tamamen farklı anne hissim kız bu hafta baska doktora gidecem bakalım
meryossss esdd sende bendensin bacım 12de gittik çok hareketliydi tahmin bile etmedi 15de gittik kız gibi duruyor ama haftasini bekleyelim net derim dedi ama burda falan attım çoğu kişi erkek diyor çevremde erkek diyor bende erkek hissediyorum yarın tekrar başka doktora randevu aldım bekleyemicem kendiminkine gitmeyi bakalım biz mi yaniliyoruz doktor mu 😂
Ozkandenz esdd gittiniz mi sonuç ne oldu tamamen aynıyız 4 yaşında oğlum var 14 haftalık bugün gittim %80 erkek dedi insan her iki duyguyu da tatmak istiyor ama nasip merak ettim sizde sonuç ne oldu
ydbmz esdd Bende his olarak hala kız diyorum 🥹 detaylıdada bazen degisebiliyormus bakalım . umarım sizinde benimde sağlıklı güzel bi kız bebisi olur💝
ydbmz nergiss123 özel genelde yanılmıyor diyorlar cihazları daha iyi oldugu için 🥹 benimde doktorum erkek kesin dedi ama içimden bi his kız diyor hala 🥹
demirrleydi_ ydbmz sağlıcakla gelsin minik🥰 bizimde 15.haftada doktor kız dedi sonra 19.haftada başka bir doktor erkek bebek dedi detaylıda erkek olduğu kesinleşti
supermommss Banada özelde 14+3 Te tecrübesine güvendıgım bir doktor kız dedı 17 dide devlete gittim erkek dedı doktor oğluşum güzel bir suprız yaptı şuan 9 günlük olduk bile 🥹💙
ydbmz supermommss ayy ya 🥹 umarım bizede süpriz yapar bebisimiz💝 gözünüz aydın Allah hep iyi insanlarla karsılastırsın miniği🤍🥹