Bugün doktor kontrolüne gittim ilk defa son adet tarihim 7 Aralık bu tarihe göre 6 haftalık olması gerekiyordu ama ultrasonda 4+6 çıktı keseyi görebildik 1 mm olduğunu söyledi ama bebeği göremedik haftaya tekrar çağırdı biraz endişeliyim aynı durumu yaşayanlar var mı