İsim konusunda yardımcı olur musunuz
Kaan değil doğrusu Kağan’dır ve çok güzel 🥰
Ulkumom çoğu kişi Kaan diye koyuyor 😀
Ulkumom bende bilemedim hangisi doğru
gulnursltu27gmailcom ben Kaan diye koydum çok memnunuz 💝Hiç eskimeyen bir isim 💕
gulnursltu27gmailcom Kağan doğru TDK ya sorun :)
Oyumu oğlumun adından yana kullanıyorum KAAN🥰
Ulkumom olabilir doğrudur.karar verirsek kimliğe öyle yazdırılır 😀