Alkolu duzenlı kullanmıyorsanız bebege etkısı olacagını sanmıyorum ılk haftalarda dıkkat edın guzel beslenın bundan sonrası ıcın ama mutlaka sıgarayı bırakmayı deneyın yengemin ıkız gebelıgınde sıgara kullanıyordu bır bebegınde dudak kenarında bı anomali oldu sonrasında operasyon gecırdı bıldıgım kadarıyla doktor bunu sıgara kullanmasından dolayı tetıkledıgını soylemıstı