Semilk05 rumusella benimde böle çıkmıştı aynı testle yapmıştım adetime 4-5 gün kala şu an 15 haftalık olcak
elifd3nuz rumusella iki gün önce iki test aldım bu sekil silinikti kan testi verdim hemen 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim,vardır sizinde ,,,hayırlı olsun inşallah
rvsss rumusella benim bi kere böyle silik çıktığında kimyasal gebelikti birkaç ay sonra yine silik çıktı sizinki gibi gerçek gebelikti en doğrusu kan testi bence
rumusella rabiatr kan vermeye gitmeyi düşünüyorum ama öncesinde kaset mi deneyeyim. Evde 2 tane daha vardı prodoctor 2. Yi de yaptım böyle yine çıktı çizgi herhalde 2 tane yalancı pozitif olmaz değil mi?
cansel67_ rumusella Benimde aynı bu şekilde çıktı. Hatta bende inanmayıp tekrar yaptım yine aynı siliklikte çıktı. Hatta seninkinden daha silikti. Erken olduğu için bu şekilde çıkıyormuş. 3 haftalıkken gebe olduğumu öğrendim. Şu an 8+2 de ikizlere gebeyim🌹Bence kan ver bir an önce ♥️
rumusella sepselin gecikmiş miydiniz? Benim 1. Gün gecikmem dün çok midem bulandı bugün öyle bir denedim pek ihtimal vermiyordum da çıktı🙏✨
rumusella safiyekaraca31 nurellaaa__ rvsss Selim_Alparslan cansel67_ anneyim01 Busranur_mnts Semilk05 rabiatr rainbowdash buketdeniz19 esmahatun azmira duygunisa Esma006 1905_1 buketdeniz19 senaryo Nisannurr havva_5 sepselin mystery94 gzmturan mystery94 Bir1kelebek hicrankvck [silindi] brfn2110 durumina Gece bekledim bekledim açıklanmadı, galiba ölçüm makinesinde herhalde bir şey oldu 1.30 saat demişlerdi ama olmadı. Hamileyiimmm🤰💖😍🥰🌸✨🫶🏻🪽
Turaned sepselin selam canm benim Perşembe acilde betam 210cikti dun kadim doğumda 271cikti çok az yükselmiş sizce yukselirmi?
rumusella mystery94 çok teşekküür ederiim💖 ikinci de de böyle çıktı akşam eşim eve gelebilirse kan vermeye gidicem🥰✨
rumusella Nisannurr bugün akşam inşallah gidebilirsem gidicem . Ya kardeşimde de başka marka testte böyle koyu çıkmıştı ama kanda negatif çıktı onu duyduktan sonra heyecanlanamadım da tam
rumusella mystery94 ikinci yaptığım testle ilkini de attım🙏 Tamam inşallah akşam verebilirsem size de söylerim🥰 Çok heyecanlandım..
brfn2110 rumusella varrr canım tebrik ederimm 🥰 en güvenilir test bu ben de seninkiyle aynı siliklikte öğrendim kanda 101 çıktı betam 4-5 haftalıktı sağlıkla kucağına almak nasip olur inşallah 🐥🐥🐥
havva_5 rumusella bu markayı ben de iki kez kullandım ve memnun kaldım en doğrusu kan vermek tabiki ama hayırlı olsun var bence ☺️
rumusella Esma006 ilk 1-2 dakikada çıktı. 2. İdrarımdı. Reglimden öncede denemiştim 2 gün önce falandı çıkmadı. Bugünde öyle denedim bir gün gecikince var mı acaba diye? Öyle çıktı.✨