illkkkk iletişimi iyi olan birini seç canım semavi hocayı ben tanimiyrodum kendi doktorum gelmedi o yaptırdı ama memnun kaldım genel olarak muayenesi naisl bilmiyorum sağolsun doğumunu yaptı sabah geldi kontrol etti ilaclairmi yazdı fotoğraf çekildik bebeğime baktı tekrar öyle gitti gelmese gelmeyebilir di sonuçta kendi doktorumda ordaydi gündüz nöbetini devredip giderdi