Momlife_ Eşimin kardeşi hediye olarak bunu almış ben de beğendim ilk zamanlar çocuk yatar diye düşündüm sizce kullanışlı mı (Anne yanı park beşik de aldık)
beyzzsenturkkk Momlife_ aramızda yatacağı zaman bunun icinde yatırdım kızımı ve ayağımda bununla salladım bir cok yere götürdüm araba yolculuklarında da icinde yatırdım uyuttum elim kolum gibi bişeydi ve 2. kızıma da aldım