AyseYldrmkoc Rize’de araştırma hastanesinde doğum yapanınız var mı doktorları nasıl devlete geçmeyi düşünüyorum çevremden hep olumsuz şeyler duyuyorum
deletedmom43191 AyseYldrmkoc bir arkadasim ve dayımın kızı orda yapti ama hangi doktora gittiler bilmiyorum memnun kalmislardi
Srp53 AyseYldrmkoc benim arkadaşım yaptı geçen sene hiç memnun kalmadı şu an nasıldır bilmiyorum. Devlet hastenesi için daha olumlu şeyler var. Araştırma hastanesi için ben de duymadım hiç memnun kalan.
AyseYldrmkoc deletedmom43191 yataklı servisleri ve ebeler çok önemli biliyorsunuz doğum sürecinde o yüzden biraz kaygılıyım açıkçası