gokceli 38+5 çatı muayenesi sonrası sümüğümsü sarı bi akıntı geldi nişanın rengi böyle olmuyormuş ama bu normal akıntı mı anlayamadım ne olduğunu daha önceki akıntılardan farklı biraz katı yumurtlama zamanı olan gibi bi şeydi nişan değildir di mi
Mapiamapia gokceli nişan olsa bile hafta bile sürer dedi doktor kesim peşine gelmiyormuş dpgum bnde bugun sordum
Gamzeee__ gokceli merhaba ilk bebeğimde çayı muayenesinden 12 saat sonra sancım arttı 38+5 de doğdu oğlum önce yeşilimsi yoğun akıntı ardına pembemsi kan 🩸 Allaha emanet olun bi avazda doğurun
HafVel gokceli aynı akıntı bende de oldu diğerlerine benzemeyen. Benim 4 cm açılmam vardı doktor alttan uyarı verdikten sonranı tarz bir akıntı geldi pazartesi akşamı gelmişti ben cumartesi öğlen doğurdum.
nursenasu27 gunespera tam olarak nasıl yapılmıştı devletin acilinde açılma var mı diye bakılacaktı 27 haftalık iken ilk gebeliğim olduğu için korkup reddetmiştim
gokceli Mapiamapia zaten en fazla bi hafta on günüm vardır nişanda da umursamıym o zaman hiç sancı falan yok hem 😄
nursenasu27 gunespera doktor yapmış size bana ebe yapmaya çalışmıştı kabul etmeyince de dünya azar işittim kadından
HafVel HafVel sancım da yoktu doğum hikayemi paylaştım okuyabilirsiniz. Eabbim kolay doğum nasip etsin
subatannesi2026 gokceli 36+4te cati muayenesi oldum, 36+6da ayni sekilde yogun kivamda akinti geldi, doktoruma tarif ettim nisan olabilir dedi. Sanci, su vs takip ediyorum muayenede bebek bayagi asagidaydi 1-2 haftada gelir demisti doktor.