Sabah Serklaj oldum 17+3 üz geçmişte de olmuştum 3 sene önce böyle bir ağrı sancı çekmemiştim keyfimde yerindeydi şimdi kıyaslıyorm o zaman işe bu zamanı sabahtan beri 2 kez parol taktılar yok yani asla ama asla etki etmiyor ağrıdan kıvranıyorum ağladım bile abartmıyorum belli aralıklarla yapabiliriz parolu diyorlar bu nedir niye bu kez böyle oldu :( serklaj olanlar siz nasıldınız ağrı varmıydı bu süreci bildiğim halde dayanamıyorum çok fena ya plesenta aşağıda ve rahimi kapatıyordu ondan mı bilmiyorm dayanılır bi ağrı değil yaşadığım