Kızlar 15 gün önce gebelik şekerim çıkmıştı şeker yükleme testinde, bugün dahiliyeye kontrolüm vardı tekrardan. Açlık 107 çıktı sınırın biraz üstü dedi. Evde ki ölçümlerde de böyle çıkıyordu. Tokluklarda sorun yok açlıklar biraz yüksek. 2 hafta daha takip verdi eğer düşme olmazsa gece insülinine başlarız dedi