Ben ne zaman çocuk istesek yaptığımız ay oluyorum bu 4.olucak benimde arkadaşımın 2 sene olmadı bende hormonları yüksek çıkıyordu bana oturmaya geldi dedim ona nasıl ya olmuyorsun adet takvimi uygulaması varya onu indir dedim işte adet olduğunda işaretme yapıyorsun ve orda yumurtlama günlerimiz çıkıyor takvimde o zaman yüksek olduğu günde dene dedim ertesi ay hamileyim diye beni aradı gerçekten yaşanmış olay Allah tez zamanda sizede çocuk nasip eder inşallah 💕