Emlly Kızlar 36 haftalık olduk ama oğlumuzun isiminde hala belirsizlik var Eşim Demir olsun istedi ama ailemiz tarafından beğenilmedi benim önerilerimi de eşim beğenmiyor sizce çok mu ağır bir isim soyadı gibi isim seçemiyoruz ya çok zor bi kızımı ben öbürünü eşim koymuştu bunda baya zorlandık önerisi olan varsa yazabilir
Emlly XBirmelekannesiii atlas ve ayazı da çok beğeniyorum 🙈 ama ailemizde var Kaan ve asafı söyleyim eşime sağol canım 🥰
Emlly Kitappsever_1 Allah bağışlasın camım 🙈 Emir ismi de çok güzel ama o da ailemizde var ya bizim sülale geniş herkes her ismi almış bize kalmamış🤣
Emlly iyiliktozu 🙈 Ahh bu eşler hiç bir şeyi kabul etmiyor 😅 Bende yanına Demir Ali düşündüm ama kara veremedik şimdi neye karar verdiniz 🥰
busraggyy Öncelikle bence ailenizin değil sizin beğenip beğenmemeniz önemli 🙃 Metehan,Alperen,Kerem,Göktürk,Aybars,Egemen güzel isimle fikir olur belki bizde sanki Egemende karar kıldık gibi ama belli değil :))
Emlly busraggyy ayy sağol canım evet ya zaten isim seçmek çok zor bide beğenmiyor kimse birşey birde bizim sülale geniş herkeste aynı isimler bize birşey kalmamış 🤣
igvescarim Siz içine sineni koyun sonra pişman oluyorsunuz başkalarının beğenmesini önemsemeyin. Demir de çok güzel bir isim. Bir oğlumun adı İnanç Aslan diğeri Atlas Umut bence bebekler gerçekten isimlerini taşıyor Aslan koyduğum asla yerinde durmuyor aslan gibi kükrüyor sürekli 😂 Atlas umut da çok sakin güler yüzlü ❤️ Eşinizle ikinizin ortak kararı olsun ikinizin de içine sinsin sağlıkla huzurla mutlulukla gelsin inşallah 🤲🏻🌸
Emlly igvescarim ayy kesinliklikle katılıyorum canım doğru söylüyorsun çok haklısın 🙈Sağol teşekkür ederim 🌸Allah bağışlasın seninkileride canım adıyla sağlıkla yaşasınlar 💙🙏🥰