mlkk0 Kızlar 9 ocakta iğneyi yaptğm cumartesi, pazar, pazartesi gece değerlerdirme oldu buğün arkadaşlarımın zoru ve aldıkları bebe time testi ile bu şekilde çıktı yorumlar mısınız
Kelebekkkk34 mlkk0 11. Gün bende de pozitifti iğne yüzünden pozitifmiş. erken yapmışsın canım iğne etkisi olabilir biraz daha bekle
benimadimannee Canım benim neredeyse 15. Güne kadar silik çizgi pozitif görünüyordu 🥺 iğne etkisinin vücuttan vücuda atılması o kadar değişiyor ki bazılarında 8. Günde atılıyor . İnşallah seninki gerçek bir pozitiftir , gönlünden geçen olur ama birkaç gün sonra tekrarla 🌸❤️