Merhaba arkadaşlar aklıma takılan bir soru var rahim filminde eğer ki tüpleri kapalı olanlar açılan ve işte rahminde sorun olanlar düzeltilen bunlara kıyasla tüplerin de iyi veya rahminde hiç sorun olmayan insanlar daha az hamile kalıyor yani aslında sormak istediğim tam olarak şu tüpleri açık bir sorunu olmayan normal bir ki kişinin hamile kalma olasılığı diğerlerine göre daha mı azdır yani benim aklıma takıldı bu hani bir sorun olup veya işte tüplerin ikisi hafif tıkalı olup açılılanlar hiçbir sorun olmayanlara göre daha çok mu hamile oluyor