Ayın 17si regl günümdü o gün kaset test yapmıştım ama negatif çıkmıştı.10 güdür devam eden adet sancılarım da vardı.Son bir iki gündür sanki yok oldu.Bugün gecikmemin ikinci günü sizce tekrar test yapayım mı olsa çıkardı deyip boş mu vereyim?3,5 yıldır hiçbir pozitif göremeyince pek umutlanamıyorum da.