bitutambahar 2 gün önce awox test yaptım silik çizgi çıktı kan verdim beta 6 idi bugün regli olmam gerekiyor normalde kan verdim sonuç 27 çıktı yani güzel mi iyi mi nasıl olacak şimdi 🥹
Kelebekkkk34 bitutambahar gebesin canım hayırlı olsun güzel artmış 😊 2 gün sonra tekrar kan ver 2 katı artarsa güzel ilerliyo demektir sağlıkla ilerlesin inşallah
gizemsrkrtl bitutambahar evet 27 var demek hayırlı olsuun 😇🥰ama iki gün sonra tekrar ver . Takip yapmak lazım bir kaç gün
bitutambahar Kelebekkkk34 ben kadın doğumdan randevu falan almayım dimi henüz o zaman tekrar kan verip bir kaç hafta sonra gidiyim gibi düşündüm