Kızlar doktora gittim bugün vajinal muayene etti yumurtaların iyi dedi az bi akıntı var dedi fitil yazdı ama bende hiç akıntı falan yok bir de Dpo 8 deyim gebelik olsa görür müydü varsa fitil zarar verir mi eğer gebelik yoksa bu fitilden sonra gebe kalanlar var mı?