vfcv Şuan ben 31+0. Haftadayim e nabızda gebelegin 32. Haftası yazıyor ben çalışır raporu almak için e nabızda gebeliğin 33. Haftası yazınca mi gidecem
gkcnkocbal vfcv evet enabız yuvarlıyor haftayı Sat baz alın ona göre gidin hiç sorun olmaz enabıza bakmayın siz
hllvrl incei evet ben bugün 32+2 yim daha bugün aldım. 32+0 cumartesi gününe denk geliyordu o yüzden ilk iş günü olan bugün yani pazartesi gidip aldım
Busraaaakkk hllvrl Canım aldığın raporda 32+2 mi yazıyor yoksa diret 32den 37ye çalışabilir mi yazıyor. Ben de 32+1 de almış olacağım sorun oluyor mu bu +1ler 2ler
hllvrl Busraaaakkk hayır olmuyor raporun hangi tarihe kadar geçerli olduğu (yani 37. Haftan) yazıyor. Şu an kaçıncı haftam olduğu yazmıyor. 32+0a ayak bastığın an ilk iş günü hangi günse o gün raporunu alıyorsun