Kızlar 37+3 de tansiyon yükselmesiyle gittim doktora idrar aldı protein kaçağı var mı diye temiz çıktı nstde 25 sancı çıktı 100 üzerinden oluyormuş sanırım belim falan ağrıdı az ama şiddetli değil doğum sizce yakın mıdır bilmiyorum ilk defa anne olcam nasıl gelişir hiçbir fikrim yok