eed21 İyiyim şükür kendi adıma. Zorlukları yok mu var tabi ki ama bu zorluklar bile güzel. Rabbim isteyen herkese versin. Gece uyku problemleri var iyice ağırlaştım. 31+4 üz. Sağlıkla gelsinler inşaAllah siz nasılsınız
shdaykn eed21 tesekkür ederim Rabbim evlatlarımızı saglıklı sıhatlı kucakmıa almayı nasip etsin iyiyim biraz seker mi bilmiyorum yedigimde asırı kötü oluyorum