rho hastane ıcın yenı doğan al kuzum 3 , 4 tane bıde caprazlı ıclıkler var ya onlardan al 5,6 tane bıtane polarlı kapşonlu tulum al dısarıya vs hastaneye gıderken gıydırırsın 2,3 tane de yeleği olsun evde gıymeye zıbınları yenı doğan alma bence gerek yok.. Dıger alacagın kıyafetlerı hep 0+3 aylık al patıksız alırsan daha rahat olur bence çorap ve patıkle daha ıyı olur hem buyudukcede sıkmamıs olur 🥰 sımdı kilosuna göre çok fazla yenı doğan alma diyorum cunkı belki 1 ay bıle gıydıremezsın bence