deletedmom43191 kubrasjsjs ilk oglumda hem salatalik tursulari yedim hemde çikolata yedim kızımda da aksine hep tatlı yedim
Busraaaakkk kubrasjsjs İlk dönem inanılmaz canım ekşi çekiyordu, tatlı görmek istemiyordum. Şimdide de tatlıya döndük bebeğim erkek 💙
rainbowdash kubrasjsjs alakası yok ya ben hiç ekşi yemedim canım da istemedi hep tatlı yedim kızım oldu
fatgume Birazdan öğrenicez hep turşu falan aşerdim şimdi doktorda bekliyorum bugün öğreniriz inşallah 🤭
eed21 Es07 bende öyle çok ekşi aşerirdim özellikle ilk trimester da. Tatlıyı gözüm aramazdı. Oğluşum olacak Allah’ın izniyle
bahar6734 Ben hiç inanmıyorum buna.oğlumda sürekli limon yiyordum üstüne tuz döküp 😂 şimdi kıza hamileyim çok aşermedim ama tatlı istedi canm bikaç kere künefe falan istemiştim
AyseYldrmkoc kubrasjsjs bence kesinlikle yanlış benim bebeğim erkek ama hiç bir şekilde tatlı yeme istediğim yok
sarilale123 kubrasjsjs ben oğlumda tatlı da yedim ekşide , canım çok istiyordu, ama şimdi kız tatlılar önümde duruyo asla dayanamzdım normale ama canım asla istemiyor
bademli_puding kubrasjsjs bende tuttu kızımda erik turşu çok yerdim oğlumda da hep tatlı sıcacık lokma tatlısı 😅
snlk94 kizinaasikanne ben okumuştum aslında erkek belirtilerinde ekşi kız belirtilerde tatlı yeniyor diye yazıyor ben de kızımda tatlı seviyordum bu hamileliğimde ekşi be tuzlu şeyleri seviyorum daha cinsiyetimiz belli değil🤍