Pearll evliliğimin ilk yılında çocuk sahibi olmaya karar verdiğimde bu amh değerimi öğrendiğimde doktorun odasından ağlayarak çıkmıştım 0.50 lerde falandı direkt bana acele et tüp bebek yaptır falan deyip gönderiyodu ve bana ısrarım sonucu arete women diye bi takviye verdi. Böyle ocak ayıydı hiç unutmuyorum eşim de yurt dışındaydı 6 ayda bi geliyodu düşün. Eşimin gelmesine bir ay kala bu takviyeyi kullandım, bazı değerlerim düşüktü demir, b12, d gibi bunlar için iğne ve ilaç kullandım bi süre ve bi arkadaşım bana incir küründen bahsetti (prolaktinin yüksekse kullanma) İbrahim Saraçoğlu’nun. Biraz araştırdım sabah akşam öyle çok değil 2-3 incir kullanarak bu kürü yaptım yemeklerden önce. Eşim geldi gitti ben gebe kalmışım ama diyorum ya bilgi sıfır, yerleşme lekesi, şişkinlik, kasıkta batma, koku hassasiyeti, mide bulantısı, baş ağrısı bak hepsini yaşadım reglim de 4 gün kadar gecikmişti, varmış ama kimyasala döndü ne yazık ki ağır kaldırdım farkında olmadan ve aşırı kanamam ağrım oldu. Uzun yazdım kusura bakma ama o dönem o değerle hamile kalan ben şimdi değerim 1.61 olmasına rağmen o günden beri hamile kalamıyorum en son bu ay iğne+aşılama oldum ama yine nasip olmadı. Senin yapman gereken bu değerini olabildiğince iyileştirmek, doktorundan bununla ilgili takviye iste. Ve en önemlisi diğer arkadaşların da yazdığı gibi kafandan at kafanı rahatlat, ben hiç düşünmemiştim olabileceğini çok haklılar bu konuda. Stres her şeye düşman.