Merhaba bende ilk 50 içtim yüksek çıktı diğer gün 100 içtim onunda ilk değeri biraz yüksekti . Beni dahiliye ye sonra endokrine gönderdiler
Endokrin 3 aylık şeker ve diyabet durumu var mı ona baktı çok şükür onlarda sıkıntı yok . Ama bana 1 hafta şeker ölçümü yapmamı söyledi diyetle birlikte sonrasında bakalımm bi dedi . Ama inanın ki asla doymuyorum istediklerimi zaten yiyemiyorum çok sıkıntılı bi durum 😀 hamilelikte de yemeyeceksek yani çok üzgünüm