Merhaba güzel anneler ve anne adayları 🌼 12. Haftama girdim bugün doktordan geldim 4 gün önce başka bir doktor bana plasenta aşağıda dedi ve previa teşhisi koydu ama bugün gittim doktorum kendi doktorum bana bu haftada bu tanıyı koymak erken şu an bu haftalarda olması gereken yerde plasenta dedi. İlişki yasağı koydu 24. Haftadan önce previa demek mümkün değil çok erken dedi yukarı çıkar dedi bu hafta zaten burda olmasi gerekli dedi hangisine inanacağımı şaşırdım bu haftalarda aynı durumu yaşayan anneler varsa yardımcı olabilir mi kanamam ağrım hiç birseyim yok ama çok korktum