MerveLeo Arkadaşlar merhaba. Haftaya bugün doğumum olacaktı. Bu sabah nst düzenli sancım çıktı. Hep ağrılarım az az olduğu için bana az geliyor sancı. Hastaneye yönlendirdi. Eve geldim şimdi içim de rahat değil. Regl ağrısı gibi sancım var az ama dayanılmayacak değil. Böyle olur doğum yapan var mı? Ben bir hafta daha beklemek istiyorum
Merve-metin MerveLeo benim 36+6da belden kasıklarıma vuran ağrım vardı 36+4te nişanım gelmişti sabaha kadar sancı çektim hafifti ama vardı yine 37+0da yani sabahına kontrole gittiğimde düzenli sancı vardı aynı gün doğum oldu sancı düzenli çıktığında normalde fazla duramıyorsun zaten dr o halde sancıyla göndermemesi gerekiyordu hiç değilse sancıyı kesmek için serum vs taksalardı bu şekilde olursa doğum başlar açılma olur anladığım kadarıyla sezeryan doğumunuz riske atmayıp tekrar kontrole gitmende fayda var
demirrleydi_ MerveLeo sezaryen olacaksan ve düzenli sancı çıktıysa bekleme hastaneye git canım ve korkma her bebek yoğun bakıma girecek değil benim oğlumda 37+3 te doğdu çok şükür girmedi korkutma kendini sağlıcakla al kucağına rahat doğum olsun inşAllah 🤲🏻🤲🏻♥️
pinkpuella MerveLeo benim 35. Haftada sancım çıkmıştı düzenliydi dinlendim, daha sonra 38de sancım çıktı yine düzenli, doktorum suni sancı verilmiş gibi düzenli sancı olduğunu söyledi, 39da suni sancı alarak doğum yaptım
MerveLeo Merve-metin doktorum da eve gitmeden hemen hastaneye git dedi zaten de ben tektim bi korktum. Ben çantamı alıp gideyim hemen hastaneye o zaman teşekkür ederim 🙏
MerveLeo Merve-metin sizin küvezde falan kalmış mıydı bebeğiniz? Çok erken hafta bebek kilosu da sabah 2950 ydi
Merve-metin MerveLeo hiç korkma bebeğine kavuşacaksın öyle düşün Rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Merve-metin MerveLeo 8 gün küvezde kaldı ama benim bebeğimde solunum sıkıntısı vardı o yüzden küvezde kaldı normalde dr o gün bana acil sezeryan dediğinde bende küvez diye korktum ama bebeğin kilosu gayet iyi solunumda bi sıkıntı çıkmazsa küveze gerek kalmaz demişti ama kendi tek başına nefes alamıyordu o yüzden küveze girdi siz beklemeyin ve hastaneye geçin bence riske atmaya gerek yok ben geceden sabaha kadar sancı çekmiştim çünkü
Merve-metin MerveLeo korkma canım sağlıkla al kucağına ucunda bebeğine kavuşmak var iyi düşün iyi olsun ☺️ dualarım seninle 🙏🏻
Zhde MerveLeo sağlıkla kucagaina alicaksin evine goturceksin ikimizde sağlıklı olucaksin hiç merak etme korkma sen annesin ondan daha güzel bişey yok inşaallah sağlıkla kucgina alırsın doğum yazını bekliyoruz, bende 38+1 oldum banada dua edermisin kolaylıkla kucagima aliyim
rabiaerdemm MerveLeo bende oğlumu 37 haftalık doğurdum bir sıkıntısı olmamıştı şükür kötü düşünmeyin 37 hafta erken olmuyor
MerveLeo etkafa Merve-metin Zhde rabiaerdemm hicrankvck demirrleydi_ pinkpuella Hepinize teşekkür ederim kızlar içimi rahatlattı mesajlarınız. inşallah hayırlısı neyse o olsun. İdrar verdim. Nst ye bağlandım. Alttan muayene de olacakmışım. Artık beklemedim.
Zhde MerveLeo ne demek canım bu günler için lazım birbirimiz aynı mutluluktan gecicez hiç kasma kndini muayene de rahat bırak emin ol çok güzel gecicek, bizde 38+1 olduk sıra bize geliyo 💙🙏