sibelllll2 evet özel hastanelerde biraz bu konuda baskı yapıyorlar. Çünkü doktorların üstünde de anormal bir baskı var hatta doktor söylediği halde bebeği down sendromlu doğduğu için doktoru dava edenler bu konuyu gelir haline getiren insanlar var. İkili, üçlü ve dörtlü testin tespit oranları düşük olduğu için fetal öneriyorlar. Bu noktada bence yaptırdığınız firma çok önemli yerli Türk firmalarında hata payı çok yüksek oluyor diye duydum. Ben iki hamileliğimde natera panoramaya yaptırdım ve hiçbir sorun yaşamadım. Fiyatı yerli firmalara göre daha yüksek ama daha güvenilir en azından aklınızda şüpheyle geçirmiyorsunuz hamileliğinizi. Tabiki yine de karar sizin ben memnunum