havva_5
Merhaba, tamamen bedenimi takip ederek oldu diyebilirim düzenli regl gören biriydim döngülerim 28 gündü yumurtlamamda 14.güne denk geliyordu bu arada evet kafaya takınca olmuyor gerçekten kendinize vakit ayırmalısınız olabildiğince düşünmemelisiniz çünkü benimde üç ay kadar olmadı stres yaptığım için daha sonrasında oluruna bıraktım ve bebişi öğrenmiş oldum Rabbim tez vakitte sağlıklıca kucağınızı doldursun hayırlı bir evlatla inşallah 🐣