Kızlar merhabaa. Ben 34cü haftama girdim, ara-ara alt karnımda küçük ağrılar oluyor, iğne batması gibi. Yürürken, uyurken çok ağırlaştığımı hiss ediyorum. Akşam oldumu bişey yiyemem kusuyorum hemen midem çok kötü oluyor(( uyuyunca da zorlanıyorum( çok ağırlaştım sanki. Bu normalmi? Erken değil mi daha?