Kızlar uygulamaya göre 4+6 bugün gebeliğim ilk Beta 8 Ocak 166,77 çıkmıştı 4. Gün gidebildim 12 ocaktada 1610 du yani bundan tam bir hafta önce çok erken öğrendiğim için doktora gitmedim henüz önümüzdeki pazartesi icin Randevu aldım yani tam 6 haftalık oluyoruz ama endişeliyim baya ya kese gözükmezse dış gebelik falansa diye sürekli kafamda bu senaryolar sizce iyimi zamanlama doktora gitmek için geçmi ?