dilaradoyan 2017 yilinda dogum yaptim . Dogumdan 3 yil sonra kesi endometriozis olusmuş kesi hattinda tanisi malesef cok zaman aldi. 2020 yilindan itibaren yanma ve sızı ile belirti verdi burnumdan nefes alirken bile icten ice sızlıyordu karnimin sag tarafi kaşınıyordu. Regl duzensizligi yasamadim regl zamanlarında agrinin artacagini soylediler ama benimki hep sizliyor ve içten ice yanip kasinti yapiyordu. Gitmediğim kadin dogum, dahiliye,uroloji vs kalmadi o bolge ultrason detayli Bt vs hic biri sonuc vermedi . neyseki 4 yil sonra (2024) Genel cerrah tarafindan teshis konuldu Dr. da ehline denk geldim şükür parcada buyumus oldu ve acik ameliyatla orda olusan parca alindi .. ( skar hattinda endometriozismis) . Sezeryan dogum sonrasi olasi bir ihtimalmis (kesi hattina rahim hucresi bulaşmasi) ama teshisi zor konulurmus. Şükür bulundu ve alindi ameliyattan beri rahatim